fuck off,

det är så skönt med lov!  skulle inte skada om det var lite längre bara.
igår fick jag en snygg tröja utav pappa, heidi klum! 
tack för den pappa! 
och jag funderar fortfarande på om jag ska köpa jeansen på gina, jag vill så gärna ha dom, men liksom använder jag jeans mkt? xD nje, men får börja med det, dom var skitsnygga!
får se om det blir dom imorgon, om det bär av till norrköping vill säga.
min snygging är här, vi ska poppa popcorna nu och kolla på film!
<3

och jag är så jävla trött på folk som säger saker, och sen gör dom det inte bättre själv!


Kommentarer
Postat av: henric med c

Nu förstod jag ej vad du menade ? när du fyller 25 år då vet du vad jag menade.Kryptiskt eller, men när du går ut gymnasiet vem vet vad jag hittar på,punkt.



ps. inga dumma kommentarer please.

2009-04-11 @ 02:45:34
URL: http://trojka.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahah det gör du ju ändå så aldrig! :)

2009-04-11 @ 10:46:47
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0