<3

Sitter i skolan, har pedagogiskt ledarskap och det suger. Jag kommer inte på någonting att skriva.
Jag måste plugga som en Jude när jag kommer hem, hallå vart är världen påväg?!
Måste också städa på mitt rum, mamma är inte glad på mig, "det ska inte se ut såhär hemma hos oss!". HAHA!
Jag är jätttttte hungriiiiig, och jag har inget vettigt att skriva alls!
Hejs!

I don't want this moment to ever end
Where everythings nothing without you
I'll wait here forever just to, to see you smile
'Cause it's true, I am nothing without you

Through it all, I made my mistakes
I stumble and fall, but I mean these words

I want you to know
With everything I won't let this go, these words are my heart and soul
I'll hold on to this moment you know, 'cause I'd bleed my heart out to show
And I won't let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0