FredaaaaaaaaaaaaaG!

Vaknade upp och mådde illa till tusen! Var därför inte med på idrotten, hade sen körlektion, var sjukt nervös men det gick riktigt bra! :)
Kom tillbaka till sista lektionen och då var det människor i behov av stöd, vi gjorde ingentiing jag och Becca! haha stackars oss.
Åkte med Victor och Becca ner på stan, där vi tog ut pengar och träffade Sandra! aslänge sen man såg henne!
Åkte sedan hem och har nu pluggat lite teori.
Ikväll blir det party! ovanligt?! haha , jag måste tappra ner. Men imorgon blir det lugnt, för då är det teoriplugg som gäller, likaså på söndag! Hejja mig! Jag är så trött på teorin nu!

Nu ska jag se om jag hittar något kul att ha på mig ikväll och sedan hoppa in i duschen! man kanske ska köra på lockar i håret ikväll? Aja, det visar sig!
Puss



Kommentarer
Postat av: becca

2009-12-06 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0