Jullov!

Jag fryser som sjutton och har gjort det sen jag kom hem från skolan! Helt ovärd dag i skolan, gick till skolan vanlig tid, kollade på jultemat en stund i hallen, sen drog vi vidare och kollade på byggtävlingen i skolan, sen hade vi avslutning i klassrummet klockan 10.00 och sen slutade vi! Kunde lika gärna varit hemma hela dagen! Aja, nu är man ledig fram till 12 Januari i alla fall, asskööönt!

Marita var här nyss, jag fick julklappar av henne, ett par strumpor, ett nagellack och en lykta med ett ljus i, niiice :)

Nu ska jag snart ta bilen upp till Öb och Willys, ska inhandla mig något gott, men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på!

Skriver mer senare, kaaaaaaanske ::)

/ Empis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0