vad ska jag säga, vad ska jag göra?

HEJ!

Kom hem sent från Norrköping igår, när vi kom tillbaka till stan blev det pizza på nobel! Sen blev det en snabbtitt på Harrys med Becca, sen blev man fyllechaffis åt far sin! han drog i handbromsen hela tiden, inte kul!  
Köpte i alla fall lite julklappar, och en till mig själv som pappa ska betala och ge mig ;) Har bara två julklappar kvar att köpa och det är något till storebror och något litet mer till mamma, det fixar vi i helgen hoppas jag!

Var hemma från skolan idag, vaknade upp och hade jätteont i halsen, kunde knappt svälja. Så ringde och sjukanmälde mig. Skulle ju åkt med Frida till Marieberg oxå, men eftersom jag var sjuk så blev det inte så, men det kunde tydligen inte hon acceptera, utan då är jag en vän som man aldrig kan lita på, man bara jaha? jag kan väl fan inte råför att jag är sjuk? och mamma ville inte att jag skulle åka till Örebro när jag inte ens varit i skolan på hela dagen. Men men, vad ska jag göra liksom, inte mitt fel att man inte mår bra. Är man inte i skolan, så ska man ju inte åka bort heller!
Trots att jag var hemma så har jag varit nere på stan nu på kvällen med lillebror, åkte ju på att vara barnvakt bara för att jag var hemma>< så vi åkte ner på stan och kollade lite, dom hade ju tomtenatta idag och därför också öppet till klockan 21:00. Så jag gjorde två hål till i öronen, asnice blev det!

Nu har jag ätit popcorn med lillebror, och jag kom precis ut ur duschen, så nu ska jag försöka logga in på MSN, det fungerar inte, konstigt.!

Imorgon ska jag i alla fall gå till skolan så jag får mina fantastiska betyg, haha! Och på lovet blir det att plugga som fan! Imorgon ska jag oxå försöka hinna med att färga utväxten, och på lördag drar Sandra och jag till Norrköping, eller kanske Eskilstuna och shoppar lite! John kanske oxå följer med! På kvällen blir det utgång och fest hos Adamish! Kul :)

Vad jag än gör så blir det alltid fel, jag vet inte hur jag ska göra för att få det bra. Det är svårt att veta när man inte riktigt vet var man har dig, du är så olik dig beroende på situation, jag blir galen!



Bjuder på en gammal bild från i somras!

/ Empaaa


Kommentarer
Postat av: henric med c

kolla föregående inlägg ja gav en kommentar dyrt o leka med bil vissa som ja har erfarenhet.

2009-12-17 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0