><



jag gör inte alltid rätt, jag säger inte att jag är perfekt, för det är jag inte. Jag har gjort massa misstag och det är saker som jag får stå för. Allt är inte alltid lätt för en, när man verkligen kämpat och gjort allt för någon sen skiter det sig. När en person som verkligen betyder något för en försvinner ur ens liv, då vill man själv bara försvinna. Jag vet inte vad jag ska göra längre, mår bara så dåligt. Känner mig som en jävla idiot, så visst kalla mig det du. Jag kan stå för det fan. Det går fan inte att beskriva känslan hur det känns, att förlora en vän är exakt lika svårt som att göra slut med sin kille, om fan inte värre, det är det folk runt omkring en inte fattar. Det är inte så jävla lätt att släppa en vän ur ens tankar som man upplevt så mycket tillsammans med, en vän som verkligen betydde något. Visst, jag får stå för vad jag har sagt & gjort för det är som sagt inget jag kan ändra på hur mycket jag än vill det nu. Men det här är dock något jag kommer ångra hela mitt liv, så länge jag lever. Det här är fan mitt största misstag, att göra mig av med min allra bästa vän :'(



Kommentarer
Postat av: Beccs´

jag vet att jag aldrig kommer kunna ersätta amanda, men jag finns här för dig iaf<33

2009-02-27 @ 22:41:39
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0