du & jag är miraklet här

Övningskörningen gick som en dans, med endel felsteg! så äre när man inte är proffs!  haha.
Suttit och kollat priser på trafikskolor här i katrineholm och jämfört, sjögrens är fan dyrast, men vafan känns som om det ändå är där jag vill gå efter att jag gått handledarkursen där, dom verkade bäst på något sätt. SE verkar vara de som är billigast så funderar på det, men vet inte. Centrala skippar jag i alla fall, jag gillar inte dom alls sen jag tog moppekörkortet där, fråga mig inte varför! Vi får se hur det blir, och vart jag skriver in mig!
Imorse vaknade jag som sagt upp med en vagel i ögat, ser helt suddigt nu och det är riktigt irriterande, hoppas verkligen att det är bättre till imorgon!
Äkta vänner är svåra att finna,
jag trodde att jag funnit en i dig.
Du var som en syster för mig,
och så vände du bara ryggen till.
emelieolsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0