städa städa städaaaaaaaaa

Som sagt så håller jag på och städar. Städat på min toalett, men nu är det fint!
Just nu håller jag på att rensa i min klädgarderob, himmel vad gamla kläder man hittar, och så tänker man, ska jag slänga det eller jag kanske kan ha det någon gång, sen blir det bara liggande ändå, bläää. Jag vill ha nya kläder så kan jag slänga rubbet i min garderob! det vore superskönt! hihi. Mitt rum behöver städas också, byta lakan och tvätta fönstret! allt på en gång vettni!
En sak jag inte förstår mig på, jag vill alltid ha fint runt omkring mig, men det har ingen roll hur ofta jag städar i min garderob, efter några dagar ser det ut som ett bombnedslag i alla fall, det måste bero på att jag stänger garderobsdörren och inte ser det, annars skulle jag ju bli rasande!
Och varje gång så tänker man samma efter man städat, nu ska jag hålla det fint, men jo tjena, det går ju bra, noot. xD
Nu blev det mycket prat om städande i det här inlägget, men det kanske är bra det! :D
Nu ska jag ta en pause från städandet och kolla på reprisen från Lotta på LIseberg där jag är med från i måndags!
Får se om jag ser mig själv, höhö.
Skriver mer senare om jag inte städat bort mig själv.. det vore ju lite tragiskt faktiskt, haha! 

 emelieolsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du kan få skänka kläder till mig om du vill ;D jag tar gärna emot dem :)

jag kollade oxå på de i morrse men jag såg dej inte :O

2009-07-26 @ 16:36:50
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: becca

synd att jag är så pass mycket större än dig, jag hade gärna tagit emot dina kläder ;) jag kollade på reprisen jag med, men jag såg dig inte :O det var bara en gng, som jag tror jag såg dig men är inte säker ^^ <3

2009-07-26 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0