torsdag, men jag trodde det var fredag..

Det är skönt att vara hemma igen, jätteskönt faktiskt! Men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag..
Mamma är på 50-års kalas, men hon borde komma hem snart!
Jag kanske borde ringa pappa och se om det blir något ullared nu i veckan eller nästa och fråga hur det blir med körskolan och allt :) jag får göra det senare!
Jag övningskörde igår, och jag gjorde inget fel alls, så jag längtar verkligen tills jag får körkort, det gör jag!
Imorgon blir det fest hos Sofie igen om inget annat dyker upp :D
Och malmamarken på dagen om det blir som planerat. Nu ska jag äta något, sen vänta på att mamma kommer hem så vi kan åka ner på stan och kolla lite, jag vill ha massa nya kläder tills skolan börjar, men det lär jag ju inte hitta i den här stan! men en ny mascara kanske, som jag behövt ett bra tag nu! 

 49 dagar kvar!

jag saknar dig.. massssssssssssa! :(<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0