43'

Idag är det 43 dagar kvar tills jag fyller år, inte långt kvar nu, wiie!
Jag övningskörde med mamma igår, det gick jättebra!
Nyss så kom min snälla pappa och gav mig en väska + läppsyl + ett lås till skåpet till skolan som han köpt åt mig på ullared! Min pappa är bäst!
Pappa kommer nog tillbaka snart, för vi ska ut och övningsköra! :)
Jag har fått en vagel i ögat så ser lite halvdant + att det är illrött, inte najs! haha, men det är sånt man får ta ibland, får hoppas att det går över snart bara.
Förresten så känner jag mig naken nu när jag tvättat bort nagellacket, händerna ser ju ut som om dom skulle tillhöra en karl! haha! kanske inte riktigt, för jag har så små händer och fingrar, men ändå! Får måla på nytt, men undra om dem ska blir cerisa, ljusrosa, röda, vita eller svarta?! svårt det dära alltså!
Jag behöver köpa en ny plattång om inte min går att reklammera, för den sliter till tusen på håret just för att den är sönder, inte bra alls på mitt blonderade hår! Förresten så funderar jag på att färga håret mörkbrunt, men jag vet inte om jag vågar, Krille tycker det, men vad tycker ni? ;)
BLONT
ELLER
MÖRKBRUNT?! :D
Nu hör jag mamma ropa, det är mat! jag som inte ens är det minsta hungrig, men får försöka trycka i mig lite mat! så jag inte svälter! eller hur solweig? ;) HAHA!
Aja, skriver mer senare kanske..
Puss på er alla!
/
emelieolsson


Kommentarer
Postat av: beccs

det blir nog fint med mörkbrunt :)

haha, vadå pik ;)

2009-07-29 @ 18:51:20
Postat av: Emelie

tror du det? tycker du jag ska färga?:P

2009-07-29 @ 21:26:33
URL: http://olssonsofiaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0