tisdag

 
Idag vare skola, fett tråkigt! Inte haft så tråkigt på länge tror jag. Efter skolan åkte jag med pappa till trafikskolan och fixade papper till körkortstillstånd o massa, han säger att jag ska klara körkortet till min 18 års dag, vi får se hur det går, får sätta igång med det i sommar. Efter det drog vi till Onoff, köpte en skitmobil som jag kan ha som comviqmobil x)
Jätteroligt att ha en gammal mobil som endå är ny, haha men liksom snake finns i färg, hur kul som helst ju! haha, jag är kanske lättroad, men men. Sen drog jag hem, skrev klart om Romeo och Julia! nu är det bara filmgrjen kvar och läsloggarna i svenskan, känns skönt. Hade matteprov idag med, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, Annika var stolt över mig! jag år så duktig, ibland får jag faktiskt ta åt mig lite äran! Gjorde oxå färdig samhällsuppgifterna idag. Jag har också hunnit med att ta en tripp hem till min bror (som inte var hemma), gick in med nykel och nördade GHWT med lillebror, mkt kul! jag börjar fan lära mig det där med att byta färg nu. Sen har det bara blivit dator och andra avenyn. Nu hade jag tänkt sova faktiskt, så jag kommer upp imorgon. Hoppas min telefon kommer imorgon, och mina andra småsaker jag beställt!
Förresten, vi gör det här enkelt och säger att min "halv bror", (det är det inte) men blir så krångligt att förklara annars, han & hans fru fick en liten pojke i förmiddags, så gulligt! Och jag ska träffa den i slutet på veckan, så sött med bebisar och helt nyfödd ju!
Nej nu blir det sängen!
Godnatt
puss!

vad fan är det för fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0