lördag

snyggingen sov här inatt :D
vi var tvugna för att gå upp klockan åtta för att Robin skulle samlas för att spela match klockan nio. (fotboll)
Dom spelade mot malmköping & sköldinge, och värmbol vann alla matcher!  dom är bäst!
LIllebror var målvakt sista matchen och den vann dom med 10-6, men attans vad arg jag var på han i början när han släppte in massa mål, men sen så lärde han sig! duktigt!
så från klockan nio till klockan ett satt man nere vid värmbol och hejjade på. Kimis var också med :D
Haha, det kom fram två tjejor i typ fyra års åldern Rebecca och Julia hette dom! först frågade dom om dom fick klappa hunden, sen frågade ena flickan om jag inte hade några skor, haha. sen satte dom sig bredvid mig på filten och drack sin festis, dom tog också av sig skorna för att vara lika coola som mig! haha, sköna ungar alltså, tror dom var från sköldinge ;)
Jag har också övningskört med mamma idag, det gick faktiskt riktigt bra! körde till och med i rondeller och trafikljus, det var grymt kul. Ska köra imorrn med, mammas bil är mycket lättare att köra än pappas, så nu vet ni det ;) har lärt mig att växla ordentligt nu, framsteg!
btw, jag har världens jävla träningsverk i hela kroppen från idrotten igår, så jävla oskönt! kan knappt röra mig, går ut i händerna, armarna, axlarna, låren, benen. haha, vad jag klagar. nu ska jag avsluta detta inlägg och hoppa in i duschen.
pusshej

lite bilder från fotbollen idag!

det vinnande laget, värmbolls 01:or!
 


en taggad Kimis!


Kommentarer
Postat av: henric med c

grymt att vinna och cykeln kostade 5 600 kr med fjädring i fram o bak o 7 växlar få se när jag kan hämta den see ay ps: sprang inte kimis efter bollen hi hi

2009-05-17 @ 18:56:21
Postat av: svar till henric med c:

vet, min bror är grym, haha :D

vad är det för märke om den var så jävla dyr? :O

jodå, kimis försökte runna efter bollen ;D

2009-05-18 @ 19:21:08
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0