måndag

Orkade inte med skolan idag, så var hemma.  Så himla trött på allt!
Jag har kommit på att jag behöver nya skor, sliter skor som ett litet barn på dagis, vet inte vad det är med mig! mina bästa svarta skor har som sagt varit sönder ett tag och igår gick dom sönder i tyget så hela tån sticker ut, hejdå på dom liksom. Så mina andra nya svarta, dom får jag skoskav av, så har hur ont som helst i lilltån nu. Vettefan vad jag ska ha för skor på mig nu alltså. Får ringa pappa och se om vi kan fixa ett par nya skor någon dag i veckan, typ torsdag för då slutar jag tidigt! fan vad jag klagar mycket om mina jädra skor i det här inlägget, föörlåt!

Nu ska jag äta när som helst, sen ska jag på fotbollsträning med lillebror. Efter det blire duschen och sen måste jag skriva klart musikuppgiften, kom på att den skulle vara inne idag, tihi! men eftersom jag inte var i skolan idag så får hon som sagt ta den imorgon. Om den blir klar, vill säga.

Jag vill ha sommarlov nu, skulle inte sitta helt fel direkt men snart så. Typ 6 veckor kvar eller något. Juste, på torsdag har vi nationella prov i engelska igen, det kan ju iaf inte gå sämre än vad det första gjorde, haha.
Ne, nu ska jag dra mig härifrån, får se om det blir skola imorgon förresten, jag vettefan om jag orkar..
tjing!

Kommentarer
Postat av: henric med c

slöis

2009-05-04 @ 21:15:55
Postat av: svar till henric med c:

maybe, men trivs man inte i skolan äre inte speciellt roligt att gå dit..

2009-05-05 @ 12:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0