När livet sviker är det bra att vara två..

Ville va med dig, jag ville rocka och ha kul. Jag hatade att bråka, hatade att se dig sur. Man kan ju alltid hoppas, hoppas att vindarna vänder.
kristoffer- bästa vän<3 

Idag var det skola, sjukt tråkigt om jag säger så! Utveckligsprovet gick bra, engelska nationella gick bra, i alla fall på sista delen. Hemma blev det inte mycket gjort, kollade på tv, somnade en stund, satt vid datorn, sen drog snyggingen och jag och käkade på nobel, efter det hem till mig och nördade dator, nu har han dragit hem och jag sitter här igen. Ska väl hoppa in i duschen, sen skriva lite på rapporten! om jag orkar..
Imorgon är det engelska nationella, sista delen. Får hoppas att det går bra, men antagligen så kommer det gå sämst, för förstår fan ingenting när man ska lyssna och svara på frågor (in english). Och klockan 13.00 ska jag vara på vårdcentralen och kolla upp min huvudvärk och mitt öra!
pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0