:D



o nej, jag orkade inte vända bilden, haha :D





igår var det fest för hela slanten. Olle fyllde 18 bast! det började med förfest i en liten etta hemma hos adolf och forsatte sedan hemma hos Olle, riktigt drag där, grymt kul! tack :)

idag har jag varit i örebro, lite ont i huvet sådär men det är sånt man får ta när man drickern för mycket, haha. I örebro var vi i alla fall hemma hos marie & barnen, dom fick våran diskmaskin, haha :D vi åt där, men jag tyckte inte det var ngt vidare gott så pappa och jag åkte iväg till biltema och till MAX, där det blev hamburgare för min del.
Kom hem till mamma straxt efter sju, och jag ska säga att det inte blivit mycket alls gjort, bara suttit ve datan hela tiden, extra kul nu när jag fått låna pappas laptop :) roligt första dagarna men i alla fall.
nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon är det skola, usch jag vill vara långledig! och få sova hur länge jag vill!
och jag har inte träffat min älskling sen i fredags, saknar han!
pusss

fler bilder finns, men orkar inte ladda upp fler, går så jäkla segt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0