what can I say, what can I do?

jag vill inte ha det såhär, jag vill inte må dåligt och jag vill inte heller att du ska må dåligt. Det här är jättejobbigt, det är minst lika jobbigt för mig som för dig.

Det finns i alla fall vissa personer som får mig på bra humör och torkar bort tårarna för stunden, tur är väl det.

Igår var det fest, först hos Stefan! Alla blev utslängda från festen under, och bruden där var avis på mig och becca, så kul! hon ska få blickar i skolan av mig, det kan jag lova! Senare på kvällen blev det krogen! vilket innebar piggelin drinkar till mig hanna och beccis! Vi smilea in oss hos vakten, så han ska med oss på kryssning snart! ;) HAHA.
Det finns så mycket idioter här i stan, jag fattar inte, kan folk inte bara sköta sig själva? jag höll på att sparka till två fittor igår, blev så innåt helvet förbannad på dom, Snefylla kallas det! inte kul.
Jag kom hem jäävligt sent tillslut, och då blev det prat i telen en stund. 

Vaknade tjugo i tolv idag, inte likt mig alls! haha helt sjukt! blev fan chockad själv! Men nu ska jag sätta igång och skriva på rapporten, känns lite dumt. Haft ett helt lov på mig liksom, så börjar jag på kvällen dagen innan jag ska lämna in den, fy på mig! Jag har haft annat för mig, så har inte haft tid. Tror knappast att den blir klar till imorgon! ooops!

Laddar upp bilderna från kryssningen och från igår senare, om jag inte fastnar med pluggandet hela kvälle, suck..

EmelieOlsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

2009-11-01 @ 23:28:46
Postat av: Hannis

Piggelin, som en smekning! ;) haha och ja - han sa faktiskt att han skulle me på kryssning! Kvällen va kul!

2009-11-03 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0