24/10-09

Min blogg har blivit väldigt dålig med bilder, jag vet! men det ska bli bättre så småning om, jag looovar!

Igår gick jag i skolan till klockan två, efter det så blev jag hämtade utav mamma och vi åkte och handlade:) Framåt kvällen kom älskling hem till mig, och han sov här :) Vi kollade på filmen "I love you man", men vi hann aldrig se klart slutet, för jag var trött och ville sova!

Idag så har jag skjussat mamma till Norrköping, haha låter nästan som om jag har körkort, det har jag tyvärr inte! men snart så! Mamma skulle i alla fall lämna tillbaka ett par stövlar och istället så hittade hon ett par andra och jag mig ett par nya snygga pumps! Tänkte att jag kunde ha dem på kryssningen, eftersom mina favoriter är klacken helt off på. Nu har jag faktiskt en hel del finare fest skor om man säger så! Hittade även ett par typ gladiator sandaler med hög klack, skitsnygga och asbekväma men kändes som om vi är påväg mot helt fel årstid nu för att köpa sådanna "öppna skor".

Till kvällen så åt vi tacos här hemma, och jag har mest tagit det lugnt framför tvn och datorn. Lillebror och jag var ute med hunden förut, han är så söt och så snäll när man är själv med honom. Han blir så stor på något sätt, en helt annan person! Kan inte fatta att den skiten snart fyller nio år, tiden går så himmla fort!

Nu ska jag lägga mig, är trött och finns inte speciellt mycket att göra just nu:) Min älskling är hemma hos Andreas och Sandra med Emil och lanar, han har blivit en nörd som börjat med WOOOOOOOOOOOOW! haha.

Imorgon är det söndag och jag hatar söndagar! dom är så långa och tråkiga, kanske blir lite plugg imorgon då, så man inte behöver göra så mycket på lovet. Men jag skrev bara kanske! så vi får se! :)

Puss och Godnatt! :)

Förresten, är det någon som vet om det är inatt som man ska ställa om klockan? =)


Kommentarer
Postat av: Emma

japp, inatt klockan 00.00 ställer vi tillbaka klocka en timme, då får vi sova en timme längre ;)

2009-10-24 @ 23:42:51
Postat av: Emelie

mohaha okejs;)

2009-10-25 @ 11:28:25
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/
Postat av: Kristofer

haha vadå nörd? :( haha :P älskar dig! <3 btw: HAH! sa ju att det va idag man skulle ställa om klockan ;) <33

2009-10-25 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0