du är stjärnan, stjärnan min högst upp på himmelen.

Nu har jag duschat, borstat tänderna och allt det där, så nu är jag redo för sängen. Men först hade jag tänkt skriva utvärderingar på dom gånger vi varit ute på projektarbetet. Ja, jag har varit lat och inte skrivit en rad tidigare, men nu känns det som om att det börjar bli dags. Bättre att jag skriver lite kortfattat än ingenting alls. Rapporten ska ju in snart och jag har inte ens börjat, har värsta pressen på mig nu ju!
Imorgon börjar jag dagen med utveckling med Eva, klockan 9.50 om hon nu är frisk! Sen slutar jag inte förns 15.45. Efter skolan hade jag tänkt dra ner till körskolan och plugga lite teori. 17.30-19.30 är det teorikurs på trafikskolan med, jag får se om jag går dig eller om jag skippar det. Har ju trots allt läst trafikteori i skolan + när jag tog körkort för eumoped!
Nu blir det plugg, sen sängen!




som en ängel har du landat, landat här hos mig,
och jag kommer alltid, alltid att älska dig,
du är mer än vad du anar, du är min ögonsten,
det är du som får mig le, när livet traskar ner,
med dig känner jag mig trygg, du är bäst Kimis, Jag Älskar Dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0