du är min sol när det är regn jag ser(:

Efter körlektionen idag satt jag vid datorn på körskolan och pluggade teori, för att få en grön plupp ska man ha 63/70 minst, och jag fick 59,60 och 62 flera gånger, fyfan vad jag blev irriterad så jag gav upp tillslut, får göra ett nytt försök imorgon! Gjorde dock varje prov på 20 min som max, och man har 50min på sig, så kanske ska läsa igenom frågorna mer och inte ha så bråttom. När jag gick hem så mötte jag Becca och Stefan utanför Netto typ, jag frös som en gris så stannade inte länge alls, utan skyndade mig hem! mina händer var stela som is när jag kom hem, inte skönt kan jag säga!
Mina ögon svider och är illröda på "ögonvitan", vet inte vad som hänt, jobigt är det i alla fall.
Har hela tiden tänkt öppna böckerna och plugga, men det har inte blivit något av alls, så typiskt! när man verkligen behöver plugga, finns det varken ork eller tid till att göra det. Nu ska jag sova, har körlektion imorgon bitti. Önska mig lycka till fan!
Godnatt

/ Emelie Olsson

Jag orkaar verkligen inte med allt i skolan, har hur mycket som helst att göra!

Frågorna i människor i behov av särskilt stöd.
Matte B, ligger efter ett kapitel! BLÄ!
Läsa boken i inriktingen, och skriva en recension om den.
Skriva klart svaren på alla frågor i inriktningen.
Läsa bok i människor i behöv av särskilt stöd och sedan skriva om den.
Rapporten i projektarbetet.
Påbörja ett muntligt föredrag till nationella prov i svenska B om mindre än två veckor.


mjaau, listan kan bli lång! fan, skolan tar kol på mig just nu. Känns som om jag ligger efter i tvåhundratusen ämnen, så sjukt jobbigt! Jag hatar läxor och har alltid gjort, jag har aldrig i hela mitt liv varit någon slags "pluggis", jag har aldrig gillat skolan!
Just nu vill jag bara ta studenten och slippa allt det här, slippa ha den här pressen på mig att saker ska lämnas in i tid och skit, så sjukt jävla jobbigt. Liksom på fritiden har jag annat för mig också, som att plugga till körkortet. Jag vet inte hur jag ska lägga upp allting för att få det att gå ihop och fungera på ett bra sätt, vet inte om jag kan komma fram till en bra lösning på det, det återstår att se (en vacker dag kanske, vem vet! )

Sängen var det nu ja. Puss


up and down, down and up.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0