happy ending.

Fy på mig, jag har inte bloggat på hela helgen! skyller på att jag inte haft tid;) I fredags var jag hemma hos älskling, sov där! vi skulle kolla på film, men jag tyckte inte att den var så spännande så jag somnade rätt tidigt, typ halv elva eller något! I lördags hände inget specillt och igår var mamma och jag i linköping, jag övningskörde dit och hem utan att göra något fel, duktigt emelie! :) fick typ ingenting med mig hem mer än vad en lampa från ikea, assnygg! men när jag kom hem såg jag att den var sönder i nederkanten så ska byta den nästa gång! jag bytte också mina stövlar som jag köpte i för liten storlek, dock hade jag tur för det fanns bara ett par kvar och dom var i den storleken som jag skulle ha!
Igår kväll var jag och älskling hemma hos Sandra och Andreas som flyttade till egen lägenhet i fredags! så mysigt och fint, jag blir faktiskt avundsjuk, jag vill också flytta hemifrån! så skönt! Hemma hos Sandra och Andreas bjöds det på glass, cola och rån!
Nu ska jag göra mig iordning, börjar tio i elva! :) men ska ner till svenssons foto eller vad det heter, och vad jag ska göra där får ni inte veta, i alla fall inte förns vi vet hur det går!;)



love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0