hej jag har fått medaljongsjukan..

Körlektionen idag gick jättebra, fick massa beröm! skulle boka halkan idag med, men han skulle skicka med Pe papper imorgon ist, gör han inte det så får jag slänga iväg ett mess åt han!
Efter skolan har det inte blivit mycket gjort alls, åt precis när jag kom hem. Sen övningskörde jag till jysk och upp till öb med mamma. Senare så kom Ivan över en stund, vi gjorde inget speciellt, satt bara och pratade och fjolla oss. haha. Jag som skulle pluggat, suck. Får se om jag orkar skriva lite nu :O annars får jag fan göra det imorgon!
Nu ska jag ta och ta på mig lite kläder! och kila ut en sväng med hunden! Sen blir det sängen, godnatt!

förresten, jag har fått medaljongsjukan igen. Det sägs att det är ett s.k. virus, men jag tycks få det oftare än vad man ska. Det ska vara typ som vattenkoppor, att man bara får det en gång i livet, men tydligen inte med mig. Jag har utslag över hela kroppen och det KLIAR som fan, det kan sitta i upp till 8 veckor, kul som fan, eller inte!
Måste till vårdcentralen imorrn och få recept på någon bättre salva för hydrokortisonen hjälper inte ett piss. Kliar sönder mig snart!

puss

Kommentarer
Postat av: henric med c

sa ju till dig för tidigt o pierca i din ålder en som vet see ay

2009-10-20 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0