I gotta feeling.

Körlektionen idag gick jättebra:) Efter skolan följde jag med Becca hem till Stefan en stund, där blev det att ta det lugnt i soffan med massa skön musik och pizza ätande blev det också! Ringde till min bror och bad han skjussa hem mig vid halv sju sisådär, snäll som han är så skjussade han mig hem! När jag kom hem blev det till att äta mer pizza! haha. Sen blev det lite dator, och sedan duschen. Nu har jag pluggat som en jude, tro det eller ej men jag har faktiskt ansträngt mig som fan, helt slut i huvudet nu fan! blää! Förresten så har Becca och jag bokat kryssning den 28:e, halloween kryssning! hoppas det blir skoj som sjutton! 650 spänn för bara hytten, så nu ska vi fan ha kul! Imorgon blir det att boka tåg och allt det där så vi har allt med resan fixat. Då slipper man i alla fall tänka på det!
Nu ska jag snacka lite med folket på msn, sen gå och borsta tänderna och göra mig iordning för natten, måste ringa till min underbara pojkvän och kolla om han lever fortfarande, han är dålig på att höra av sig tycker jag! Imorgon är det en ny dag, torsdag! vilket innebär en ganska lång dag i skolan. buhu. Imorgon tänkte jag dra ner till körskolan och plugga lite teori efter skolan, yey!
Puss

Kommentarer
Postat av: becca

det blir så jävla kul! ;) <3

2009-10-14 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0