jag hatar söndagar så jävla mycket!

Inte gjort mycket alls idag, hatar som sagt söndagar! men den här dagen har varit så extremt lång och tråkig. Måste ha och göra med att man har dragit tillbaka klockan en timme!
Det vettiga som jag gjort idag är väl att jag pluggat trafikteori, det har gått jättebra! Annars har jag bara legat och degat hela dagen. Kollade på "riverside" förut, så sjukt bra det var den här gången! Blev så taggad tills på onsdag när jag såg det programmet, är så sjukt festsugen! Det kommer bli så jävla bäst på onsdag kväll alltså! LÄNGTAR! 3 dagar kvar nu då! Tagga!

Imorgon ska jag gå till körskolan och plugga lite teori, och så ner på stan och uträtta några ärenden. Jag måste köpa silvershampoo! eller måste och måste, jag vill göra det! så jag ska ringa till pappsen imorgon och fråga om vi kan köpa det och övningsköra lite, dagarna är ju så tråkiga när man inte har något att göra!

Förretsen, jag kom jutst på att min Kristofer är här! hämtade ju han förut när jag övningskörde med mamma! har inte tänkt på att han är här bara för att han hjälper mamma borra upp några hyllor i vardagsrummet! Men nu ska jag gå och äta något och umgås med min älskade!

/ Puss


Kommentarer
Postat av: becca

Ja nu är det bara tre dagar kvar. Snart är vi där! :D <3

2009-10-25 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0