Jag vill pierca tungan, JA!



jag var inte i skolan idag, men på eftermiddagen var jag hos ida och färgade utväxten, är skapligt ljust nu ja!
ska klippa mig på torsdag med!
Jag vill pierca mig i tungan oxå, det ska jag göra, vet bara inte när. Här i katrineholm kan man endast göra det på tisdagar mellan klockan 11-17.

trodde inte det var sant när jag såg att jag fått ett sms från dig, det gjorde mig verkligen glad. men nu gråter jag för att  jag saknar dig så jävla mycket, allt blir bara så jobbigt just nu.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-01 @ 23:01:07
Postat av: henric med c

tjopp du pierca ej tungan ett gått råd från mig mr som vet

2009-10-03 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0