sockerochsalt.

Dagen började med att jag vaknade upp och märkte att kulan till min navlpiercing var helt väck, så var bara att byta smycke! så kan det gå ibland, måste köpa nya navelsmycken!
Jag gjorde mig iordning lite lätt sisådär, sen övningskörde jag till Norrköping! gick asbra! Kom hem med lite saker för en gångs skull, två par leggings, en bastopp och tre tunikor :) Det satt fint i garderoben men inte lika fint i min plånbok, eller på mitt konto rättare sagt! fattig!
När jag kom hem lekte jag kurragömma med min hund, fan, han är mer inteligent än vad man kan tro, han fattar precis vad jag menar när jag ber han stanna, och när jag ropar på han springer han och letar efter mig! så söt!
Jag har också hunnit med att städa min garderob, tog ett tag kan jag säga! men fint blev det, undra hur länge! jag chansar på max 3 dagar, undra om jag klarar det!?:O
Jag städade också ur alla lådor i min byrå, blev en påse att slänga och en påse ner i källaren. Nu ska jag avsluta allt på datorn och lägga mig för att sova, är trött faktiskt!
Imorgon har jag körlektion 10.50 så jag missar matten, annika kommer inte att bli glad på mig, om hon nu är tillbaks till skolan. Aja, hoppas på att jag får boka halkan imorgon också:)
Godnatt



Bjuder på bild från i fredags, 10 dagar kvar nu! YEY! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0