som en ängel har du landat.

Blev till att gå upp tidigt imorse för att åka på dop i Järna, gick väl upp vid halv nio, tidigt för mig när man har sovmorgon! Det var Robins halvsysters lilla flicka som skulle döpas. Wilma Eeva Weckström blev hennes namn. Hon var så tyst och snäll i kyrkan, men efter dopet däremot blev det lite mer skrik, hihi, men det blev bra igen så fort hon fick mat och sedan sova en stund. (:
Jag övningskörde hem därifrån, och det gick verkligen super! som vanligt då;) men mamma tyckte jag körde lite fort bara, ooops ;)
När vi kom hem blev det inte mycket gjort alls, åt lite mat, somnade i två timmar, kollade lite på tv och ja, nu sitter jag här. Imorgon fyller min bästa mamma år, Grattis till henne! :D
Laddar upp lite bilder från dopet här under.




Jag tog mig några minuter med att testa min locktång som jag aldrig provat, det blev väl okej med lite förändring!



Johan, Mia och lilla Wilma :)



Stolta föräldrar och en glad liten unge :D



Wilmis :)



En mätt, belåten och sovande Wilma! :)

En lillebror vid namn Robin, även kallad kakmonstret! hihi.



Henrik, hahahhaha, bilden alltså! jag lovade ju att ladda upp den på min blogg, så här är den. Det ser ut som om du är pensionär, var det inte du som sa att du var som en 35åring?;) snygga glajjor benrik! ;)



En sovande Wilma på presentbordet!



Innan Wilmis fick vatten på huvudet :)


Finns fler bilder, men dom här får räcka! Lillebror och jag var och köpte födelsedagskort till mamma förut, typ två minuter innan Tempo skulle stänga, haha men vi hann. När vi kom hem poppade vi popcorn och drack cola, myys! Nu har han precis gått och lagt sig så det ska jag nog också göra snart. Ska läsa lite bloggar först bara :)

Förretsen så fick jag tillbaka svensk provet tidigare i veckan, och jag fick VG+ fastän jag skippade en fråga och chansade på två. Bra gjort Emelie! :) var bara tvungen att berätta det!

/ EmelieOlsson


Kommentarer
Postat av: henric med c

ha ha då skulle du se dina galjor i min blogg ,snyggt klädd var du på dopet o din mor oxå o robin mä

2009-10-10 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0