ta mig tillbaakaaaa.

Mitt internet fungerar inte alls som det ska, det suger verkligen! Det finns ingenting att göra. NU har jag förstått hur beroende jag är av mitt internet! Känner mig så borta från allt, man har ju inte koll på någonting utan det ju!

Kryssningen i ondags/torsdags var hur jävla rolig som helst, jag hade sjukt kul! Det var så mycket som hände så jag vet inte vart jag ska börja. Skitigt och äckligt var det i alla fall över allt kan jag lova, gick och la mig vid 7 tiden på torsdagen och upp igen vid 9, mådde illa som en gris då! Så 2 timmars sömn på 48 timmar, det är fanimej rekord! Men berättar mer och laddar upp bilder någon dag när mitt internet tillåter mig, just nu funkar det inte alls. Men tydligen så kan jag blogga, skumt som tusan! Förretsen så såg jag både Kissie och Amir på båten! 

Jag lyckades tappa/göra mig av med ett av mina bästa örhängen, R.I.P. haha, hoppas det har det bra på båten eller var sjutton det är! Jag måste köpa mig ett par nya sådana, dom var verkligen mina favoriter, känner mig NAKEN utan dom!
Jag lyckades också ha sönder min mobil, så den fungerar inte alls längre, vet inte vad det är för fel på den, den är sjuk i huvudet. Så nu har jag ingen 3mobil läängre, känns jättetomt! Kan ju inte nå någon alls ju :(

Jag har fått massa utslag igen på kroppen, men dom ser annorlunda ut mot dom jag hade tidigare i veckan, jag kanske fått hudcancer? vem vet?! inte jag, jag inbillar mig bara det värsta, men det kliar och ser allmänt äckligt ut.. Får ringa till vårdcentralen på måndag, jag böjar bli stammis däär.

Jag måste plugga som en JUDE, rapporten, PM i svenska B, Matte B och tusen saker till., OOOOORKA! Skolan börjar ju på måndag igen, jag villll inte! jag vill ha lov året om!


/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0