tummen upp!

Nu har jag precis duschat, tvättat bort sminket, borstat gaddarna och är redo för sängen! msn laggar, vettefan vad det är för fel! Ska bädda ner mig nu för 03.50 går mitt alarm imorgon, shiit, inte många timmars sömn, men får sova på bussen. Imorgon blir det nämligen Ullared! skönt att slippa skolan!
Ville också berätta att jag saknar min Kristofer massa mega mycket! fastän jag träffat han i skolan tidigare idag!
aja, godnatt!




bjuder på en gammal bild från i somras! jag vill köpa nytt kort löshår som bara fyller ut mitt hår och får det se lite roligare ut, har skrivit till thaimahal och frågat vad EW står för, så får se vad jag får för svar! haha, nu fattar ni säkert ingenting men skitsamma, orkar inte förklara nu!
/ emelie


Kommentarer
Postat av: Kristofer

Naw, jag saknar dig med älskling, massa :( <333



om du menar bw : Bw står för längden i inch. 1 inch motsvarar ca 2,54cm. :P



Puss <333

2009-10-06 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0