partyyy

Gårdagen var great, men det blev ju inte direkt som väntat. Sorry becca för att jag inte var med dig!
Var på fest hos Daniel, till en början umgicks jag bara med Mia:) Sedan försvann hon och jag blev kvar med grabbarna hela kvällen, men det gjorde ingen för dom var sköna i huvet hela högen! eller hur billybus?! haha. Gick ner mot krogen med någon migell? eller något, haha. Ingen jag kände, men vafan gör det?! alla andra var ju så lama. Kom inte in på San Marino, idioten sa att jag vär för full fastän jag inte druckit speciellt mycket.. menmen, 10 min senare kom jag in när dom bytte vakt. Sedan försvann jag med Stefan till lilla och mötte min Kristofer och hans kompisar:) Kvällen slutade utanför donkan med en viss pontus som shakade loss för oss, haha fyfan, tror aldrig jag skrattat så jävla mycket! men bäst var nog när han cyklade som en idiot och rätt in i en anna cyklist, jag skrattade så jag knappt fick någon luft! fan, den killen alltså, han skulle passa in på cirkus! Kom hem rätt sent, runt halv 4. Var inte ett dugg trött när jag väl la mig i sängen, men efter ett tag slocknde jag i alla fall.
Förresten, varje gång jäg är ute på krogen så är det alltid någon som får åka ambulans, första gången var det Sara, andra gången Kim, och igår var det Carro. Vet inte rikitgt vad som hände med Carro, man hörde ju ryckten igår men man ska inte lita på allt sånt, men det var inte kul att se henne, hon såg verkligen död ut, stackarn!
Nu ska jag göra något vettigt, är törstig som... jag vet inte vad!

EmelieOlsson

Kommentarer
Postat av: becca

lugnt, men hade ju vari kul och umgåtts lite mer än det som blev! ^^ Vi kör på det nästa gång ;) <3

2009-09-26 @ 14:32:54
Postat av: Kristofer

haha om du nu inte va så full när du skulle in på san marino, varför sa du då "fan va full jag är" ? ;) <3

2009-09-26 @ 17:40:54
Postat av: Emelie

för du skulle ha ngt att kommentera i min blogg, snygging!:D

2009-09-26 @ 22:14:44
URL: http://olssonsofiaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0