hemska människa.

Jag är så trött på dig, vem tror du att du är egentligen? du går mig verkligen på nerverna, blir du aldrig trött på dig själv någon gång och tycker att du själv verkar jobbig? Nej, du tänker nog inte så långt. Stackare.
Nog med det, idag har jag varit i Strängnäs, jag övningskörde både dit och hem, typ lite över 20 mil, yey! Älskling sov hos mig så han var också med till Strängnäs. Jag är kung på att köra bil!
Under kvällen har jag varit uppe hos mina garnnar, zigenare är dom, finska också för den delen. Hur snälla som helst när man lär känna dom, det trodde jag aldrig om dom. Var där i ca 4 timmar, Elisa är så sweet!
Nu har jag precis duschat, så jag ska prata lite med min älskling i telefonen, (han väntar i luren, haha) var faktiskt så att jag bloggade ett aslångt inlägg innan jag begav mig in i duschen, men bloggen cpa sig så jag fick skriva om, så förbannad man blir då!
Jag ska läsa igenom några sidor i boken "pedagogiskt ledarskap", kommer dock inte ihåg vilka, har för mig att det börja på 7, till typ? har ingen aning!
Imorgon klockan 7.20 har jag körlektion, har ingen aning om vad jag ska göra, så det får bli en överraskning!
Har sovmorgon till 9.50 imorgon, men Jossan ringde tidigare idag och vid halv 9 ska vi ha idrott, hoppas jag blir klar med dom där lektionerna snart så jag slipper tänka på det mer!
Nu blire telen, sen läsning, sen sängen.
puss


Kommentarer
Postat av: becca

vem? :S

2009-09-28 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0