jag hatar att vara sjuk, hatar, hatar, hatar!

ligger här i sängen, eller halvligger med 200 kuddar bakom ryggen! förlåt för nu överdrev jag, det är faktiskt bara fem stycken!
har någon slags barnsalva runt om hela näsan, sån där salva som man ska ha till skavsår efter blöjan till små barn! haha, den har jag under näsan, vad är det med mig egentligen? men den lindrar faktiskt, eller så är det jag som inbillar mig att den gör det.. höhö.
Tog nyss en alvedon, men jag känner mig hur varm som helst i alla fall, suck..
Kristofer var här förut, eller nyss. Jag tvingade honom hit för att gå ut med kimis, jag orkade verkligen inte, vill bara sova, vi kollade på andra avenyn oxå.
Gick som sagt till skolan imorse, men jag vände ganska snabbt och gick hem. Tidigare imorse så kände jag mig mycket bättre, men så fort jag hade tagit cykeln till skolan så vände det och ögonen och näsan började rinna, och allt kokade i kroppen på mig, tror nästan man kunde koka ägg på mig, eller steka om man så ville.
kom hem vid elva, somnade direkt och vaknade vid två, ringde min kristofer, eller snarare han ringde och typ väckte mig, efter samtalet somnade jag om och vaknade inte förns halv sex, ja hej, jag heter emelie och jag är sjuk..
mådde verkligen piss när jag gick upp, men var tvungen att gå upp för att få i mig lite mat, mamma tyckte jag skulle gå och lägga mig igen, men hur kul är det att bara ligga i sängen i sitt rum och inte ha ett piss att göra?
Så jag la mig i sängen och pluggade trafikteori! duktig sjuk flicka!
Nu ska jag stänga av datorn och försöka sova, hoppas jag kan sova inatt. jag vill bli piggare snart:(
hoppas ni andra klarat er från den här skiten, för det är ett rent helvete rent utsagt.
Förresten så får jag inte glömma att ta mina örondroppar!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Mackan

"Så jag la mig i sängen och pluggade trafikteori! duktig sjuk flicka!" Vem var det som ringde och fråga efter svaren? Slacker..

2009-09-16 @ 16:42:39
Postat av: Emelie

haha käften unge;)

2009-09-16 @ 20:41:01
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0