jävla rubrik alltså!

Inatt har fan varit den sämsta natten på länge, har sovit som på nålar. Vaknat upp och knappt kunnat andas, det har vart så jävla äckligt. Legat i sängen har jag gjort hela dagen hittills, svettas som jag vet inte vad fastän jag bara har en handduk om mig..
Mitt höger öra gör extremt jävla ont, vet inte vad jag ska ta mig till snart. Ögonen och näsan rinner som kranvatten, och mitt huvud dunkar..
Jag har svårt att andas när det täpper till i både näsa och hals, går fan inte att beskriva hur jävla obehagligt det är. Alvedonen tycks inte hjälpa heller fastän dem är på 1gram och är hur stora som helst, (jag som har problem med att svälja tabletter.) 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, mår bara så jävla uselt rent utsagt..
Kollade nyss på 17 again, den var rätt bra. :)
Jag är hungrig men inte alls sugen på att äta något.
Jag ska gå och knarka alvedon nu, och hoppa i mjukiskläderna.
hejdo

Kommentarer
Postat av: becca

ååååwh, jag vill göra dig friskt! <33

2009-09-14 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0