Lets Get This Started.

Älskling var här ikväll och åt tacos och kolla film, nu har han dragit hem:( tomt utan han!
Jag har haft av massa av mina naglar, snyggt? svar NEJ!
Min bror fyller 21 idag, plus att han klarat av halkan idag, grattis till honom! :D
Jag kom precis ut ur duschen, så vet inte om jag ska slå på en film eller om jag ska bädda ner mig och sova. Är faktiskt trött.
På tisdag har jag min första körlektion, jag är fan nervös. Men det ska nog gå bra, har kört så himmla mycket nu ju :)
Idag är det en vecka kvar tills jag fyller år, skönt!:)
Jag vill ha en iphone, blää att dom ska vara så jäkla dyra..
Skolan idag var grymt tråkig, hatar den bara mer och mer för varje dag nu alltså..
Jag vill göra iordning i mitt rum, men inte så lätt när jag inte blir av med alla möbler som står ivägen.
Imorgon måste jag ner på stan och köpa present till bror, en ny foundation och ett par nya svarta strumpbyxor!
Och jag ska också plugga matte b, måste fan komma någon vart, det är faktiskt kul när man förstår, det känns så busenkelt då!
Under helgen ska jag också hinna med att plugga lite trafikteori.
Förresten så övningskörde jag både igår och idag, och det gick enormt bra. Mamma säger att jag är så säker och duktig :) kul att höra!
Nu ska jag ställa mig inför ett svårt val, film eller sova?!
det visar sig hur det blir!
puss


Kommentarer
Postat av: becca

du kan få räkna med mig! :D hihi (A) <3

2009-09-05 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0