Om du bara kunde.

Idag hade vi vårat första besök med projektarbetet på skogsborg, alla barnen verkade tycka det var roligt. Det var väl huvudsaken, jag var svettig som om jag sprungit ett varv runt jorden när vi gick där ifrån, vart hur varmt som helst att hoppa runt och göra rörelser till musik, "när vi gick på stan, det var här om dan.." haha, jag kommer nynna på den ett tag nu!
Efter skolan övningskörde jag runt med mamma lite överallt. Gick finnemang! När jag kom hem gjorde jag två distanstest (trafikteori), det gick väldigt bra, så jag är nöjd med min insatts, fastän jag inte läst alls mycket i boken. 69/70 och 58/70 på det svårare testet. Blev i alla fall godkänd på båda två :)
Imoron har jag prov i Piaget, har ingte hunnit med att plugga något alls, men får se om jag hinner bläddra igenom dte lite snabbt innan jag ska sova. Idag hade jag prov i Religion, jag vet inte rikitgt hur det gick, men hoppas att jag blir gokänd i alla fall! Klockan
7.20 imorgon bitti har jag körlektion, kommer typ köra i sömnen eller något. Nejdå, så illa ska det inte gå. Jag är lite nervös, det måste jag erkänna, men det är bara att försöka se poitivt på det så går det nog bra!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: becca

och körlektionen gick ju fint! :) <3

2009-09-24 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0