sjuk

Pappa hämtade upp mig straxt efter två, så åkte vi och hämtade Kristofer, sedan iväg hem till Flen. Jag kände mig inte helt på topp på vägen dit, var lite hängig. Fikade i alla fall och massa folk kom, fick pengar & blommor.
Övningskörde hem, men kände mig inte alls bra. Har feber, ont i halsen, öronen och är gemomförkyld nu. kul liksom? :S
Man straffar sig själv när man är kaxig och springer runt i bara klänning i bara några plusgrader.. men jag frös ju inte.. suck
Hoppas bara inte jag blir sjuk länge, jag hatar att vara sjuk, speciellt att ha ont i halsen och vara förkyld.
Jag orkar verkligen inte göra något. Inte skriva mer för den delen heller. Jag ska sova, försöka i alla fall, är jättetrött. Sov bara i drygt fem timmar inatt.
godnatt

Kommentarer
Postat av: henric med c

ha koll svin influnsan normalt en vanlig förskylning ,men med and nöd illa kontakta läkare.



Eventuellt i höst du o robin skall med mig till finland under planering ,men det är inte klart än.



Lite speciellt o hemligt .

2009-09-13 @ 01:04:19
Postat av: becca

du får se till att bli frisk snart gumman! <3

2009-09-13 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0