tisdag

Idag var det skola, vi kom igång bra med projektet och planerade det sista tills besöket imorgon, det blir nog bra!
Efter skolan övningskörde jag med mamma, ner på stan och runt lite, känns nästan som om jag har körkort när jag kör, är så van nu liksom. Vi var även på banken och överförde pengar åt mig, tack! och fixade Visa kort och allt det där vuxna ni vet;) haha.
Nu ikväll har jag färgat det sista på mammas utväxt bak som färgen inte räckte till igår, har även slingat lillenbror med massa blonda slingor i luggen, blev rikitgt nice! :)
Nu ska jag kolla på andra avenyn, sen plugga lite på religionprovet som jag har imorgon, suck.

EmelieOlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0