jag är sugen på Donken mat, bakismat?!











Idag mår man som man förtjänar som sagt. haha. Gårdagen var rolig, eller jag hade skitkul i alla fall!
Det började med tre snygga brudar hemma hos mig, fyra med mig! sedan for vi vidare till San Marino, där det blev så att flickorna sjöng för mig, så fint så! Sedan försvann vi vidare till Lilla Krog, var ganska dött där till en böörjan, men sen fan gick det inte att röra sig där inne!
Vi avslutade kvällen med dans inne på picasso, Djkillen bjöd mig på en cider och en shot av något slag, har ingen aning om vad det var jag drack! haha.
Kom väl hem runt klockan tre, så kvällen blev lång!
Nu ska jag göra mig iordning för att åka till pappa och bli mer firad!
puss


Kommentarer
Postat av: becca

snyggaste bilderna! ;)

jag hade stenkul igår. Tack gumman! <3

2009-09-12 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0