when you feel all alone

Igår var det som sagt fest med massa folk. Började med fest hos Daniel, det var roligt! Orkar inte gå in på detaljer :) Senare blev det krogbesök. Vi började med att besöka San Marino, där det var drag till en början, men mest gamlingar, så jag försvann med Jossan till Picasso. Vi dansade tills svetten rann, haha. Sedan for vi vidare till Lilla. Inne på lilla var det fullt av folk kan man säga, som vanligt då! Men vi dansade och hade skojj, sedan försvann alla jag var med, hittade ingen, men tillslut kom Miapluttlutt och gjorde mig sällskap. Vid tjugo i två drog vi in på picasso igen för att dansa, där var det drag, eller hur danne? ;) haha.
Vid tvåtiden blev det massa bråk ute på stan så polisen fick ingripa, och Kim ramlade baklänges och slog huvudet i asfalten, så ambulansen kom. Det blödde rejält och blodet var fan som gräddfil i konsistens, så äckligt. Tur att jag inte gick kvar på omvårdnad, skulle aldrig klara av det där med blod.. bläää!
Gick med Mia hem en bit, men hon skulle hem till Bullen så jag fick gå en jävla bit själv! det var hemskt, tror aldrig i hela mitt liv jag varit så rädd som jag var när jag gick helt ensam, och det gick mystiskt folk lite här och var. Hade verkligen som en klump i magen och tänkte hela tiden " om det kommer fram någon så springer jag, någon kanske skjuter mig" sånna där hemska tankar fick jag upp framför mig hela tiden, det var läskigt!
En blond ung tjej ute och går ensam en lärdagskväll/natt klockan 3, då är man inte så kaxig, vare sig man druckit mycket eller ej! haha. Jag klarade mig i alla fall hem, sprang in i trappen och upp till mig!
Förresten så var det två killar som bråkade utanför lilla, och ena killen flög in i mig i världens fart så jag fick värsta smällen på vänster vrist och handled, hade så grymt ont imorse när jag vaknade, men nu är det bättre! Idioter det finns alltså!

det var ju inte direkt väntat att få en smäll av dig, och när jag sa till dig att det gjorde ont så sa du inte ens förlåt, kan du då förstå att jag kallade dig "jävla fitta" och lämnade dig?
SUCK!

Sov inte alls mycket inatt, typ max fem timmar, så är grymt trött!
Idag har jag i alla fall varit ute hos min äldsta kusin med släkten och ätit grillat och haft det roligt! Elma har blivit min lilla favorit, hon är så söt! lilla blondie;)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, adam frågade nyss om jag skulle med och åka bil och träffa folk från igår, men jag är inte sugen, kom precis ut från duschen. Så ska nog ta det lugnt och sova ganska skapligt ikväll!



hemma hos danne igår, min plats i soffan!



jag igen!



Becca och Jag :)

Becca och Mia :)



Mia och jag! Skapligt dragna, så jag bjuder på den bilden! (jag ser typ gul ut i ansiktet mot mia, haha, jag har gulsot tro jag;) och mia ser ut som ett lik, vi gillar min skarpa blixt, yey! )

Becca, Mia och jag förvsann ett tag från festen och åkte bil med Nicklas, vi tog oss en åktur till Jet för att tanka, Mia blev fulltankad, men kommer dock inte ihåg hur mycket vi fick i henne, (men mycket var det!) den blå pumpen var i alla fall min, och den gröna hennes! Becca satt kvar i bilen så hon hade ingen egen pump! så mycket minns jag!
Förretsen.. så hade ingen av oss skor på oss, fråga mig inte varför för det vet jag inte. Men jag hade i alla fall rejäla hål i mina strumpbyxor när vi kom tillbaka, haha! men jag deppade inte för det!

Emelie


Kommentarer
Postat av: becca

Förlåt gumman! Men jag har verkligen inget som helst minne av att jag slog dig :S Hade ju inte direkt ngn anledning! Förlåt! :( Jag vill inte att du ska vara arg på mig... <33

2009-09-20 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0