1, 2, 3, 4, 5

Just nu sitter jag här framför datorn istället för att vara på lektion, det är inte bra! Men vi skulle ha prov idag i filmkunskap, och jag har inte fått sista pappret och dom andra är på praktiken! Så har inte kunnat plugga! SÅ jag stannade hemma! Ska sätta fart och göra mig iordning nu, innan jag ska bege mig till praktiken! Sista dagen idag, sjukt fort sju veckor har gått, det kändes liksom som en evighet i början!
Jag sitter och velar om jag ska till Harrys ikväll eller inte, jag vet inte!
Ska i alla fall lämna tillbaka bilen till pappa efter praktiken, så mycket vet jag!
Och fan vad det regnar nu, roooligt väder?! Kolsvart ute ju vafan!
Nej, nu ska jag sluta skriva massa skit!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0