22april

Jag har varit hemskt dålig på att blogga idag, inte haft ork till det! Jag skyller på det hemska vädret som man vaknade upp till! Snö i slutet på April liksom?! Det var i alla fall inte kul att sopa bort all blötsnö från bilen imorse.. Skolan idag var som vanligt. Under naturkunskapen så spenderade jag min tid nere hos skolsyster, pga av min smärta nedanför höger bröst. Hon tvingade i mig stora tuggtabletter som en femkrona, och jag höll seriöst på att spy! Jag har jättesvårt för att ta tabletter som ska tuggas, det blir en sån konstig konsistens i munnen, blä!
Efter skolan så åkte Becca & jag till um, vi fick skrattanfall och tyckte att allt var roligt, personalen som jobbade i enheten kom och frågade om vi mådde bra (Y) HAHA!
Annars har jag inte gjort något speciellt idag, eller jo! Jag var och solade med Sofie förut :) Hon var nervös som ett litet barn, då hon aldrig solat solarium förr, men det funkade ju bra! Eller hur Sofie? ;) haha.
Alex ringde mig nyss, och han ville att jag skulle följa med till Stockholm, antingen idag eller imorgon och gå ut & festa. Visst det är lockande, men jag vet inte om jag vågar?! Skulle åka med han dit isf, och han skulle stå för taxi hem! Nåja, vi får se hur det blir.
A
nnars så hade jag tänkt att ta det lugnt denna helg, spara mig till nästa :)
Såg att det var studentfest på Safiren den 12 maj, man är ju sugen på att gå dit också, 120 spänn! Isåfall blir det fullspeckat, 7 maj = maskinen på safiren, 9-10 maj = studentkryssning och 12 maj = studentfest på safiren! Det är ju så att man ska ha råd med allt också, höhö. Men det löser sig nog! Jag vill åka på kryssningen den 30 Maj med, massa studenter som bokat den nu ju, någon som är på?! :)

Nej, nu ska jag sova. Måste gå upp tidigt imorgon så jag hinner tvätta håret & måla naglarna! Hihi.
Puss Godnatt allesammans :)

jag saknar dig, kom tillbaka nu
<3

Kommentarer
Postat av: henric med c

datum exakt o klockslag när du tar studenten på skolan pronto

2010-04-23 @ 05:55:01
Postat av: Empan

Lördagen den 12 Juni, vet inte vilken tid ännu!:)

2010-04-23 @ 07:41:15
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha jodu, det gick skitbra tillsist :D

2010-04-25 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0