BreakYourHeart.

Nu känner jag mig som en ny människa, nyduschad & nysolad! Niice! Blev brun, men brunast på magen, jag blir alltid det, fattar inte varför. Imorgon är vi på't igen!
Imorgon hoppas jag på en tripp till Norrköping eller Linköping, jag är sugen på lite shopping! Och på kvällen blir det party med Linnea och några fler! (Y)
Nu har jag precis lagt in lite ny musik i mobilen, bort med det gamla, in med det nya! Har suttit och kollat runt på klänningar och skor till studenten, jag vet att jag redan har en klänning! Men skulle behöva en till tills studentkvällen, eftersom jag garanterat kommer smutsa ner mig på flaket! Är lite sugen på den beigeaktiga från stylebystars, så ska fundera på det över helgen och ta ställning i nästa vecka!
Behöver en klänning till stundekryssningen med! Klänningar hit & dit!
På tal om det så behöver jag skor med! Mina favoriter från H&M har gått sönder, skitkvalité.se!
Nu ska jag sluta snacka om "vill ha", jag måste fasiken sluta upp med vill ha & måste ha, det börjar bli en dålig vana nu faktiskt. Inte bra.
Puss/E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0