Cause I don't know.

Skolan idag var som vanligt, skönt att vi inte hade någon lektion med Kristina! Dom är sååå tråkiga!
Efter skolan gick jag hem, satt vid datorn ett tag. Sedan gick jag förbi hos Becca, lånade hennes busskort och gick sedan ner på stan till bussen! Åkte till Flen för att hämta bilen hos pappa! Så nu har jag bil, suckers!
När jag kom hem blev det mat och utgång med hunden. Sedan så åkte jag iväg och solade, extremt skönt! Nu har jag precis kommit ut från duschen och har planer på att hoppa i sängen! (sova alltså!)
Hoppas jag får sova ordentligt inatt, senaste dagarna har jag sovit jätte illa, haft massa konstiga drömmar och vaknat flera gånger och haft jätte svårt för att somna om.
Btw, satt och kollade runt på lägenheter förut, jag har hittat en tvåa på Kungsgatan som jag är sugen på. Men ska leta vidare, för en etta räcker gott och väl att börja med när jag ska bo själv! :)

Imorgon är det fredag, vilket innebär också helg! sköönt som tusan! :)

om du ska fortsätta i den här stilen
så kommer jag att vara den
som går ifrån dig,
jag står inte ut
när du förändrar dig såhär mycket,
blir en helt annan person,
svårt att vara sig själv?

Godnatt
Puss!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0