Det är inte lätt när det är svårt.

Jag kom aldrig iväg för att sola, får ta det imorgon, och hoppas starkt på att jag får låna pappas bil imorgon!
Nyss kollat på andra avenyn, nästan så man blev tårögd under vissa scener, jag tror skarpt på att det var Kim som våldtog Liv, och det har jag trott redan från första avsnittet!
Popcorn & Cola blev mitt filmsnacks, men massa popcorn kvar! Själv mår jag illa nu, blää!
Ska gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket, sedan bädda ner mig i sängen. Är riktigt trött nu.

Godnatt snyggingar! :)

Kommentarer
Postat av: Shakalina

Nej jag köpte den på någon affär som heter Salt i sthlm :)

2010-04-15 @ 15:49:35
URL: http://shakalina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0