FREDAG

Nyss hemkommen från Flen, var snäll & skjutsade Kristofer till någon fest. Ska hämta han inatt igen, inte lika kul >< Har hans mammas bil, och den lever sitt egna liv om jag säger så. Nu vill den inte starta! Så ska ringa pappa när jag ska åka så skulle han komma & starta den med startkablar! Invecklat, svar JA!
Skolan idag var som vanligt, gjorde inget vettigt alls. Jag måste verkligen skärpa mig, men det är så fruktansvärt tråkigt! Efter skolan åkte Becca & jag till pressbyrån och laddade på mobilerna, så nu lever min tre telefon igen!
Fått mina skor från Nelly nu, sjuk snygga! Men inte det lättaste att gå i dem, så träning på att gå i dem lär det ju bli innan nästa helg och studentkryssningen!
Klänningen som jag beställde har kommit också, Becca ska hämta ut dem ikväll! SÅ jag hade tänkt att följa med Becca & Tobias till Flen, hem till Beccas mamma och spendera min kväll där, tills Kristofer känner för att åka hem, eller så får han åka med när jag vill hem, annars kan han gåå :D Fylltrattar är inget att köra runt på! Tur att det är hans mammas bil nu;)
Jag ska plocka undan lite på mitt rum nu tror jag, och sedan sätta mig vid tvn en stund. Huvudvärk har jag som bara tusan, inte sköönt.
Ha en bra fredagskväll!
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0