GLAD PÅSK

Bli inte förvånade, men igår var det fest igen!
Becca och Tobbe bjöd över mig hem till Tobbe på tacos och fest! Det var soft till en början, sen gick det bara utför! Jag tvingade dit Linnea också! Sedan så kom det två killar till! Vid halv ett så drog vi oss ner mot krogen, efter mycket om och men! Och där hade vi skoj som vanligt! HAHA.
Krogen stände ju som sagt vid 02:00, så då drog vi vidare hem tillbaka till Tobbe och styrde upp efterfest! Jag, Becca, Tobbe och några störda killar! Sjukt!
Vi slängde ut killarna tillslut, utom Tobbe som bodde där!
Vid kvart i sex så fick Becca och jag för oss för att äta tacos, så det gjorde vi! Och direkt efter det så dök vi ner i sängen!
Det var så kul, vi låg och diskuterade massa saker, jag ba "eller hur?!" och fick inget svar, så hon slocknade som om man släckte lampan liksom!
Vaknade upp i Tobbes säng ensam, Becca hade lämnat mig! HAHA. Hon sov visst i soffan halva tiden för jag hade tagit så jävla stor plats, oooops! Så kan det gå! ;)
Satt och segade framför datorn och tvn mellan klockan 12 och halv 3, sedan så skulle Becca och Tobbe med bussen till Flen och jag skulle hem!
Nu är jag hemma, sköönt!
Ska hoppa in i duschen nu, sen får vi se vad som händer..
Jag har ont i huvudet idag, bara så att ni vet.
Puss & Glad jävla påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0