I Knew I Loved You.

Idag stannade jag hemam från skolan, så fucking trött på skiten! Och har hur mycket saker som helst att ta igen så..
Gick upp vid åttatiden i alla fall, och började dagen med att möblera om i mitt rum! Haha, jag fick värsta rycket! Har också hunnit med att skriva klart apu-uppgiften i psykosocialt arebte och gjort klart frågorna i religionen, SKÖNT!
Nu har jag nyligen ätit, potatismos och farlig korv!
Tänkte sätta min ner med kommunikationen en stund, och se om jag kan göra ett prov typ imorgon eller på fredag. Vi får se hur det går!
Jag har bestämt mig för att lägga upp ett schema till idrotten, tror jag har åtta eller nio lektioner kvar att ta igen. Ska köra den här veckan torsdag & fredag, och nästa vecka måndag, tisdag, fredag och likaså veckan därpå - sen är det överstökat. Jag ska klara det här, jag vet att jag kan!
Jag har ont i huvudet förresten, så ska gå och ta mig en alvedon och sluta klaga. Sedan plugga lite kommunikation som sagt!
Puss!/E



Jag är sugen på den här klänningen till studentkryssningen, vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0