NÄRALLTFALLER.

En tår rinner ner från min kind, och sedan en till.
Jag har det inte lätt runtomkring mig just nu, jag vill bara krypa ner under täcket och aldrig mer komma fram. Den person som betyder mest för mig, har iprincipt bett mig dra åt helvete.
Jag fattar inte hur du kan göra såhär mot mig, vad har jag gjort för att förtjäna det här. Du vet att jag har det jobbigt endå, men så ska du ställa till det ännu mer. Jag förstår mig inte på dig, du spelar två olika roller, vad är meningen med det? Tack *****, tack så jävla mycket.


jag har precis duschat, hade en ansiktsmask i facet nyligen, och det känns superskönt nu i efterhand! Nu ska jag ägna mig åt lite svenska B plugg, sedan traska ut med hunden. Funderar på att sova tidigt idag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0