onsdag

Träffade Linnea en stund förut, vi åkte ner på stan och chillade runt, och så köpte vi biljetter till Maskinen! Sedan så tog vi en sväng ner till djulö, där vi kände på det iskalla vattnet! Och så avslutade vi med cheezburgare på donkan! När jag kom hem blev det ganska direkt att åka och titta på lägenhet, men den föll mig inte i smaken, för skabbig om jag uttrycker mig så! Så får leta vidare!
Nu har jag precis varit ute med hunden. Skulle egentligen åka iväg och sola, men har ingen lust med det. Jag känner mig inte hundra alls. Ingenting är bra. Jag är inte taggad tills fredagen längre heller, inte ens till studentkryssningen. Jag vill bara gå och lägga mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0