Pricken!

Klänningen som jag visade i tidigre inlägget är nu beställd! Den åker tillbaka om den inte passar!
Kvällen har jag ägnat åt att sitta vid datorn, varit ute med hunden, åkt lite bil hem till brorsan och nu har jag precis kommit ut från duschen!
Ska hälla upp något gott att dricka, sedan sätta mig framför tvn i vardagsrummet tillsammans med min mor & prickiga lillebror och kolla på någon film som dom hyrt! (Ja, lillebror har fått prickar över hela kroppen, han har varit på akuten idag men ingen vet vad det är, vi börjar tro att det är vattenkoppor eftersom Mattis på dagis där jag hade min praktik hade det dom sista veckorna som jag var där. Robin får bara fler och fler, och nu klagar han om att det kliar, så potatismjöl har han över hela kroppen nu och inte får man röra han inte! Jag försökte envisas om att ta bild på prickarna, och tillslut så lyckades jag. Men har inte usbsladden till mobilen i närheten så blir ingen bild i detta inlägg!

Nej, nu ska jag kolla film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0