Tisdag.

Skolan idag gick sjut fort. Mellan klockan 10-12:00 så hade vi "trafiksäkerhetsdag", så det flöt på bra! Så endast två lektioner har vi haft idag! Sköönt:) Fick reda på att jag fick VG på min apu-uppgift i psykosocialt! Bra Emelie!:) Koom hem vid kvart över två, och har precis tryckt i mig massa popcorn och cola så jag mår illa. Tänkte sätta mig ner en stund och skriva klart så jag kan redovisa i svenska B imorgon, och sedan försöka mig på ett prov i psykosocialt som jag missat!

12 dagar kvar till studentkryssningen, taggggggaaaa! :)

Ikväll ska jag ta mig en sväng iväg för att sola, annars har jag inga specialla planer. Funderar på  att åka ner på stan en sväng och kolla, skulle vilja åka en sväng till Vingåker för att besöka scorett, men inge roligt att göra ensam. Så det får bli någon annan dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0